Ważne: nasze serwisy wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies do celów statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być także umieszczane przez współpracujące z nami firmy zewnętrzne. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one przechowywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w
Polityce prywatności
Biuro Obsługi Klienta Nr 1
Punkt Sprzedaży Biletów Okresowych
Biuro Obsługi Klienta Nr 1. Gdynia, ul. Kilińskiego 16
- dni powszednie: 10:30-18:00
- soboty: 10:30-14:30
- niedziele i święta: nieczynne
W BOK Nr 1 możecie Państwo:
- kupić bilety jednorazowe i okresowe
- kupić bilety metropolitalne MZKZG (z wyjątkiem biletów łączonych)
- wykonać wszystkie operacje związane z biletem elektronicznym (eBiletem), w tym także złożyć wniosek o wydanie eBiletu
- uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach
- otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku
- uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów
- zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług
- złożyć reklamację związaną z kartą elektroniczną oraz zakupem biletu okresowego
Wyświetl większą mapę
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia
Infolinia 24h: 801 174 194, dla połączeń realizowanych z telefonów komórkowych: 48 695 174 194
Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. 30 1440 1026 0000 0000 0033 4715 NIP 586-10-51-214 REGON: 190606287